znalezionych-produktów
aby uzyskać więcej wyników, naciśnij enter

FAQ

Skąd pochodzą Wasze produkty?

Nasze produkty są produkowane częściowo w Europie i częściowo w Chinach. Staramy się skutecznie współpracować z naszymi dostawcami, abyśmy mogli zaoferować najlepsze ceny i szybką dostawę towaru.

Jaki jest okres gwarancyjny na produkty?

Wszystkie nasze produkty certyfikowane a okres gwarancji wynosi 2 lata.

Firma Rendl Light Studio

Od roku 1990 Rendl Light Studio oferuje rozwiązania oświetleniowe wysokiej jakości. Jesteśmy firmą z ciągłymi innowacjami, która oferuje najwyższej jakości usługi, produkty i niepowtarzalny design. Nasza firma opiera się na szerokiej wiedzy na temat oświetlenia i umiejętności postrzegania życzeń i potrzeb klientów. Jesteśmy dla Ciebie właściwym partnerem biznesowym, niezależnie od tego, czy szukasz oświetlenia wewnętrznego lub zewnętrznego do swojego mieszkania lub domu, a także do oświetlenia komercyjnego i przemysłowego.

Oferujecie najnowocześniejszy asortyment?

Tak, oferujemy. Technologia oświetleniowa i projektowanie rozwijają się bardzo szybko a my intensywnie pracujemy nad tym, aby starszy towar nie leżał w magazynie, co jest częstym problemem dla większości sprzedawców. W nowym katalogu 2020 oczekujemy około 800 nowości.

Ile wynosi czas dostawy towaru?

Zamówienia są wysyłane natychmiast (jeżeli zamówiony towar jest dostępny) po otrzymaniu wpłaty. Towar jest wysyłany za pośrednictwem firmy UPS w ciągu 2-4 dni roboczych na Twój adres lub na adres Twojego klienta. Przy zamówieniach nad 500 zł nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat. Przy zamówieniach do 500 zł netto pobierana jest opłata w wysokości 50 zł.

Dlaczego powinienem używać Waszego oświetlenia?

Nasze oświetlenie można łatwo specyfikować, instalować i utrzymywać. Czy masz jakieś pytania? Jeśli znalazłeś pozycję, ale chciałbyś ją dostosować do własnych potrzeb, skontaktuj się z nami. Poinformuj nas, jak możemy Ci pomóc.

Jaka jest procedura reklamacyjna?

Średni odsetek reklamacji nie powinien przekraczać 1% rocznie. Reklamacjami zajmujemy się natychmiast. W ramach reklamacji oferujemy wymianę lammpy, korektę, części zamienne lub naprawę. Reklamacjami zajmujemy się w naszym showroomu, dlatego klient musiy wysłać reklamowany towar na nasz adres razem z dowodem zakupu towaru. Kosz transpirtu towaru jest po stronie klienta. Zakończenie reklamacji może potrwać do 30 dni od otrzymania reklamowanego towaru i dowodu zakupu. Po ukończeniu reklamacji wysyłamy towar do klienta kurierem na nasz koszt.

Dlaczego nie zaoferujecie obliczeń projektowych?

Na podstawie rysunku z wymiarami danej przestrzeni, jesteśmy w stanie polecić tylko rodzaje opraw oświetleniowych ze względu na funkcjonalność i konstrukcję.

Gdzie mogę uzyskać arkusz danych produktu?

Jest on dostępny do pobrania na stronie internetowej w karcie produktu.

Oferujecie pomoc przy projektach?

Możemy zaoferować naszą pomóc w wyborze opraw i ich lokalizacji w zależności od projektu.

Dlaczego nie sprzedajesz towarów do Ameryki i na Bliski Wschód?

Możemy, ale klient musiałby opłacić wszystkie koszty związane z transportem, w tym cło.

Zapasy magazynowe.

Większość produktów jest w magazynie i jest gotowa do wysyłki.

Usługa UPS.

Towary są wysyłane z naszego centralnego magazynu w Pradze kurierem UPS na adres na adres podany w zamówieniu. Warunki transportu w miejscu przeznaczenia są poza naszą kontrolą i odpowiedzialnością. Kurier UPS dostarcza przesyłkę danej osobie pod wskazany adres. Jeśli chcesz zweryfikować przesyłkę, zalecamy wysłanie paczki na adres firmy lub odbiór towaru bezpośrednio w naszym magazynie.

Czy jest możliwe uzyskanie zniżki na większe zamówienia?

Tak, istnieje możliwość uzyskania zniżki. Jako klient detaliczny otrzymujesz 5% zniżki przy zakupie powyżej 50 000 CZK i 10% rabacie przy zamówieniu powyżej 100 000 CZK. Hurtowi partnerzy mają ustalone rabaty w porozumieniu z naszymi przedstawicielami handlowymi. Skontaktuj się z nimi w celu uzyskania dalszych informacji.