Warunki handlowe

Warunki ogólne,

Warunki te dotyczą całej sprzedaży Rendl Lighting a.s. i wykluczają użycie wszelkich odbiegających ogólnych lub szczegółowych warunków nabywcy. Żadne wyjątki ani modyfikacje niniejszych warunków sprzedaży nie mogą być wiążące dla RENDL Lighting a.s, chyba że zostaną zatwierdzone przez RENDL Lighting a.s.


Ceny i płatności:
Każdy produkt posiada cenę zawierającą podatek vat. W koszyku znajdziesz całkowitą cenę w tym wszystkie opłaty, podatek vat, wysyłkę i metodę płatności.

przelew na konto
VISA, MasterCard, DinersClub
Pobranie pocztowe


Dostawa:
Czas dostawy jest podany w koszyku obok różnych opcji dostawy. Jeśli usługa / produkt ma inny czas dostawy niż podany w koszyku, czas dostawy zostanie określony dla każdego produktu oddzielnie.

Przesyłkownia
Inpost Paczkomaty
UPS


W przypadku, że firma RENDL Lighting a.s. posiada powód, by kwestionować zdolność płatniczą kupującego lub możliwość zapłaty za zamówione produkty, firma RENDL Lighting a.s. nie jest zobowiązany do dostarczenia produktów i jest uprawniony do zatrzymania produktów w tranzycie, jeśli kupujący nie dostarczył zaliczki na dostawę lub innych roszczeń wynikających ze stosunków biznesowych lub zabezpieczenia, które RENDL Lighting a.s.może rozsądnie przyjąć.

Towar zostanie wysłany za pośrednictwem firmy UPS, która przeprowadza trzy próby doręczenia. Każda nieudana próba zostanie zakomunikowana przez UPS za pośrednictwem powiadomienia. Jeśli trzecia próba zakończy się niepowodzeniem, towary zostaną zwrócone do nadawcy.

Ważne jest, aby dokładnie sprawdzić opakowanie przed potwierdzeniem odbioru a jeśli to możliwe, podnieść opakowanie, aby zobaczyć, czy jest widoczne uszkodzenie. Podczas dostarczania produktów szklanych szczególnie ważne jest, aby sprawdzić zawartość opakowania lekko nim poruszając, aby zobaczyć, czy wewnątrz paczki nie ma rozbitego szkła. Jeśli podejrzewasz, że opakowanie jest uszkodzone, masz obowiązek poinformować UPS przed przyjęciem paczki.

Nieuszkodzone przesyłki:
W przypadku przesyłek, których nie zaakceptujesz z innego powodu niż uszkodzenie, będziesz odpowiedzialny za wszystkie koszty zwrotu.

Zwrot produktów / usług:
Zwrotu produktu należy dokonać na własny koszt, jeśli produkt nie jest wadliwy lub uszkodzony w momencie dostawy. Zwracane produkty wysyłane są w formie listów lub przesyłek pocztowych,nigdy za pobraniem. W przypadku wymiany, firma RENDL Lighting a.s. zapłaci za dostarczenie produktu zastępczego. Jeśli chcesz skorzystać z opcji zwrotu produktu, możesz zwrócić produkt osobiście lub pocztą. Bardzo ważne jest, abyś korzystał z usług firmy transportowej, która prowadzi bezpośrednie dostawy do firm.

Reklamacje:
Okres zwrotu wynosi 14 dni
(dotyczy klientów końcowych i osób fizycznych). Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 30 dni od daty zwrotu produktu. Twoim obowiązkiem jest zapłacić za przesyłkę zwróconych towarów. RENDL Lighting a.s. zapłaci za dostawę produktów zastępczych.
Przesyłka musi jasno określać powód zwrotu towarów. Termin zwrotu towarów liczony jest od momentu otrzymania towaru. Jeśli zakupiłeś produkt, który został zmodyfikowany na Twoje żądanie, okres zwrotu jest liczony od daty, gdy RENDL Lighting a.s poinformował Cię o produkcie.

Nie kwalifikujesz się do zwrotu, jeśli:
Opakowanie produktu zostało / otwarte.

Zwracając produkt / usługę:
- Musisz zwrócić produkt w stanie nieuszkodzonym i w stanie, w którym go otrzymałeś.
- Nie możesz korzystać z produktu, ale masz prawo sprawdzić stan produktu. Jeśli uszkodzenie jest spowodowane podczas sprawdzania produkt, nie zostaną spełnione warunki zwrotu.

Gwarancja i serwis
Okres gwarancji na wszystkie produkty wynosi 2 lata.

Polityka prywatności
Podczas zamawiania produktu użytkownik zostanie poproszony o uzupełnienie swoich danych osobowych. Po dokonaniu zakupu wyrażasz zgodę na przechowywanie tych informacji zgodnie z polityką prywatności RENDL Lighting as, aby móc wypełnić naszą umowę z Tobą jako klientem. Masz prawo być poinformowanym, że RENDL Lighting a.s. zarejestrował twoje dane osobowe. Jeśli informacje są niedokładne, niekompletne lub nieistotne, możesz zażądać naprawy lub usunięcia swoich danych osobowych. Jeśli tak, skontaktuj się z nami pod adresem info@rendl.pl.


Force Majore:

Firma RENDL Lighting a.s. nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia, na które nie może mieć wpływu. Chodzi o zdarzenia, które są spowodowane okolicznościami poza naszą kontrolą, które bezpośrednio lub pośrednio lub bezpośrednio uniemożliwiają lub sprawiają, że ​produkcja, dostawa lub koszty są nieekonomiczne, do czasu usunięcia przeszkody. Do takich okoliczności należą trudności z uzyskaniem surowców oraz inne trudności i niepowodzenia, w tym między innymi wojna, zamieszki, konflikty pracownicze, pożar, powodzie, burze, wypadki, niedobór paliwa lub energii, brak transportu, utrudnienia lub zakłócenia na morzu; jakiekolwiek utrudnienia lub zakłócenia w odniesieniu do naszych urządzeń lub sprzętu, które są uważane za niezbędne do wypełnienia zobowiązań wynikających z naszych umów.